fredag 14 december 2012

Kycklingsallad

Jag ledsnar aldrig på kyckling. Köpte en liten sallad till lunch med blandat smått och gott och så kyckling. Är perfekt på matbutiken vid mitt jobb. Man får peka (som jag gjorde när jag var barn och köpte lördagsgodis i kiosken, inte somj idag när man gräver med en spade) vad man helst vill ha. De hade blomkål som var "marinerade" i sweet chili. Jättegott och lite nyttigt. Det jag snaskar på efter lunch är kanske inte lika nyttigt men ack så gott och nödvändigt när jag är helt fredagsslut och klockan bara är lunch. Favoritgodisar: dumlekola, fudge, skumbananer och kokosprickar. Nu lägger jag i högsta växeln och kör på till klockan tre. Sen ska jag göra stan. Shoppa lite och så har jag beställt en flaska glögg som jag ska hämta på Systembolaget. JUM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar