fredag 16 december 2011

Varför blogga?


Ja, det kan man undra. Den frågan har jag ställt till mig själv många gånger. Jag vet inte varför. Vet bara att jag själv lusläser bloggar varenda dag. Gärna flera gånger om dagen. Det är ju som att få en ny veckotidning eller nytt månadsmagasin i handen varenda gång, varenda dag.

Jag sitter i min sköna fåtölj och läser dessa bloggar. Jag pratar ofta bloggar, jag vill berätta något jag läst på någons blogg och jag spar recept från bloggar. Jag kan skratta åt ett inlägg, bli lite irriterad av ett inlägg, kommentera ett inlägg, bli berörd av ett inlägg och jag kan bli väldigt GLAD av ett inlägg. 

Min J har sagt till mig, -Varför skriver du ingen egen blogg? Men jag kan inte skriva, har ingen fantasi och vad skulle jag skriva om. Ja, det vet jag fortfarande inte.
Välkommen! 

JUM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar