tisdag 1 januari 2013

Nyårslöften

Japp. Tre stycken löften har jag till mig själv inför 2013. Dessa ska banne mig uppfyllas.
  1. Jag och min man har lovat oss själva att få väck middagsstressen i vardagen. Det ska vi fixa genom att veckohandla och planera våra middagar i förväg måndag till torsdag. 
  2. Sen har jag tagit i hand på att inte äta en enda köpepizza från och med idag till nästa nyårsdag. Inte för att jag äter det speciellt ofta men jag mår alltid pyton efter att ha ätit pizza, så det borde jag klara. Men det är ju så GOTT ibland. 
  3. Mitt sista löfte, jag ska kunna springa en mil utan att gå innan året är slut. Var på god väg att uppnå det under 2012 men jag har en hälsena som inte vill som jag. Men NU ska jag uppnå detta mål.
 
JUM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar