tisdag 17 januari 2012

D


som i DRÖMMAR.

Jag har en dröm jag tänkt på väldigt länge.


Egentligen så har jag flera drömmar, både små och stora.


Några är realistiska, andra ouppnåeliga, någon kommer aldrig att uppfyllas men kanske någon kommer att bli verklighet. Eller så kan jag låta den stanna vid att vara en dröm. 
För risken finns ju att en dröm kan gå i kras.


Just i detta nu så är det fakta jag behöver ta reda på för att kanske kunna uppfylla en dröm. Sen måste jag ta ett beslut om det ska förbli en dröm eller om det ska bli verklighet.

Ska på ett besök idag hos en mycket trevlig Julia. Sen löper veckan på och avslutas med ett besök på Formex mässan på lördag , en mässa för design och inredning. 
Där finns hur mycket som helst att "förälska" sig i.

Drömmen lever vidare ett tag till, så får jag se vad som sker.

JUM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar