onsdag 11 januari 2012

Tvättstuga

Förstår inte hur jag stått ut med denna hemska tvättstuga i mer än 6 år. Men nu ska den puts väck. Tapeten hänger på trekvart. Snygg va? På några ställen syns tapeten som var innan. En balkongdörr är igensatt med en snygg gipsskiva. Ändå när jag tittar på dessa bilder så är det ganska ok. Vågade inte visa er kaoset innan vi plockade ut allt. Då fanns det träningskläder, kaffebryggare, tidningsinsamling, borrmaskin, en stor påse med figurmuggar från disney on icetiden med barnen, våffeljärn, målarfärgsburkar, kylväskor, några gamla spritflaskor (tomma) som kan vara bra att spara till man kokar saft. (som jag aldrig gjort i hela mitt liv). STOR verktygslåda, ja listan kan göras hur lång som helst. Dessa saker ska inte tillbaka. Nu ska jag ha en fin tvättstuga. Där jag kan ha det lugnt å skönt och sitta och lukta på blommorna och titta på tvätthögarna som aldrig tar slut...




















Nya bilder kommer under tidens gång.

JUM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar