tisdag 10 januari 2012

Sova

Har så mycket tankar i huvudet just nu att jag hade svårt att somna igår. Vilket elände det är när man vänder och vrider sig i sängen och kikar på klockan. Vilket resulterade i att jag var skittrött i morse när klockan ringde. L blev hemma från skolan, genomförkyld, så när pappa J gick iväg så somnade vi om. Tvärsomnade! Vaknade halv 10 med en fin huvudvärk istället. Träning efter lunch ska nog pigga upp mig. Samt middag hemma hos min farmor (84 år) ikväll. Vi är väldigt bortskämda med att VARJE tisdag bli bjuden på middag hos henne. Vilken vardagslyx. Hon tycker det är kul att vi kommer, vi får en stund tillsammans och vi slipper stressen med en vardagsmiddag varje vecka. "Inte för att jag behöver stressa just nu men jag har ju inte alltid varit arbetslös." Vi äter god mat, pratar, fikar och planerar kommande veckas middag, för vi får önska mat om vi vill.

Ikväll ska jag visa en bild på något som är så gott. Köper den inte så ofta, därför är det extra gott när jag äntligen har en bit hemma.

JUM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar