måndag 20 februari 2012

Kvällsdopp


Någon gång varje sommar har vi åkt efter jobbet och tagit ett kvällsdopp precis till höger om den lilla vassdungen. Det är en liten slät klippa där, så att man lätt kommer i. Brukar köpa med oss pizza som vi snaskar på i kvällsolen som skiner precis på detta ställe.

Jag tycker inte om att gå ut på isen men både J och J lovade att den var tjockare än 20 cm. Så jag trampade iväg ut på isen, är ju faktiskt lite kul att se sina guldställen i vinterskrud.

Jag "gav" denna fina vik ett hjärta för jag gillar att åka hit på sommaren.



 Så här kan man tillbringa en hel söndag, sittandes och vänta på det stora hugget.


Jag har inte det intresset utan det är Jesper, min äldste son.
Vi åkte bara dit för att "hälsa" på en liten stund.

JUM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar