torsdag 23 februari 2012

Vår i luften

















Vår i luften när jag tog en kort promenad till affären idag. Grus, is och rinnande vatten. Haft en slö dag idag, inte tagit för mig någonting. Satt framför TV:n på förmiddagen och slötittade på rapporteringen av dagens stora händelse. Prinsessans ankomst. Vad kommer att få för namn tro?

Promenaden ledde mig till affären för att köpa mjölk till kvällsmiddagens fläskpannkaka.
Detta fick också följa med mig hem. För att göra mig sällskap.




















Fyra Dumle åt jag upp på två röda sen var jag nöjd. Tidningen ligger fortfarande oläst. Ibland är jag sugen på något men vet inte vad. Då blir det ett tokigt impulsköp. Varför impulsköper jag inte en morot istället? Just ja, är ju allergisk mot morötter. Det är ju därför!

JUM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar